Новини

Маркетинг-директор Unilever Кіт Від залишає компанію

Після майже 40 років роботи в Unilever глава по маркетингу йде з бізнесу. Кіт покине FMCG-гігант в травні наступного року. Unilever ще не підтвердила його наступника. Від приєднався до компанії в 1983 році. Він займав кілька посад, включаючи глобального глави продуктів по догляду за будинком і гігієну і віце-президента продуктів по догляду за волоссям та ротовою порожниною. У 2010 році він був призначений на посаду директора з маркетингу і комунікацій. Останні кілька років він фокусувався на приведення в порядок digital ланцюжка доставок. Разом з Марком Прітчард з P&G працював з агентствами і платформами, щоб рекламодавці перестали втрачати гроші через рекламний шахрайства і непрозорих digital вимірювань.

У цьому році на фестивалі в Каннах закликав галузь покласти край шахрайству інфлюенсеров, раніше він пообіцяв припинити відносини з платформами, які Unilever вважає неетичними. Під його керівництвом компанія зосередила більше креативу і продакшена контенту in-house, переглянувши свої стосунки з агентствами і вийшовши на новий рівень з маркетингом, керованим потоком даних. Відзначимо, в 2017 році Кіт був названий найвпливовішою маркетинг-директором в світі, за версією Forbes.

Читайте також: Unilever переїжджає з Лондону

  •  

Напишіть коментар