Новини

Lyft і Uber засмучують клієнтів

Цінова війна між Lyft і Uber поступово слабшає, незважаючи на те що в звітах це поки не настільки очевидно, як могло б бути. Обидві компанії показали більш високу, ніж очікувалося, кількість залучених клієнтів і продемонстрували невелике скорочення своїх величезних маркетингових затрат. В четвер Uber повідомила про колосальний чистий збиток в $ 5,2 млрд за другий квартал. $ 3,9 млрд пішли у компанії на компенсаційні витрати, а ще $ 298 млн вона витратила на винагороди за підвищення кваліфікації водіїв. Але навіть незважаючи на всі ці витрати, скоригований збиток Uber в розмірі $ 656 млн виявився все ж трохи менше – аналітики Уолл-стріт прогнозували збиток в $ 650 млн, згідно FactSet. Проте в цілому звітність виявилася слабкою, в зв’язку з чим папери Uber впали на 6%.

У середу акції Lyft пережили ще більш різкі коливання цін після того, як компанія перевершила очікування ринку по виручці, але при цьому повідомила інвесторам, що в найближчому часі варто очікувати розпродаж серед інсайдерів. Вартість паперів різко коливалась, потім стабілізувалися на розширеній сесії після того, як компанія визнала, що вона трохи підвищила ціни і що прогнози керівництва на третій квартал уже відображають в собі «скромні коригування цін», які вступили в силу ще в червні.

У четвер керівники Uber також повідомили про невелике підвищенні цін на свої послуги. «Ми збільшили скоригований чистий дохід від поїздок до 19% проти 18% в першому кварталі цього року, що відображає більш сприятливі економічні умови в США», – сказала глава Uber Дара Хосровшахі під час конференц-колла. Пізніше аналітики попросили її дати більш детальну інформацію про кількість залучених клієнтів. Хосровшахі відповіла, що конкурентоспроможність Uber поліпшується.

«Думаю, поліпшення помітні в цілому по галузі райдшерінга. Це відбивається на кількості клієнтів, що користуються нашими послугами. Число поїздок збільшується квартал за кварталом», – сказала вона.

Представники Uber також повідомили про те, що компанія буде більш ефективно використовувати кошти, відведені на маркетинг, і продовжить реструктурувати свою маркетингову команду. Нагадаємо, що минулого місяця компанія звільнила велику кількість своїх співробітників.

Як і передбачали деякі, тепер, коли Uber і Lyft стали публічними, вартість їх послуг повинна зрости, оскільки двом гігантам потрібно заспокоїти інвесторів і почати показувати прибутковість. Хосровшахі зазначила, що число клієнтів з деяких бідних районів Нью-Йорка не росте, так як споживачі не можуть дозволити собі витрачати більше, але значно збільшується в тих районах міста, де клієнти готові платити за послуги фірми.

Підвищення цін допоможе обом компаніям досягти такої необхідної їм прибутковості, але такі кроки можуть відштовхнути клієнтів. Клієнти в кінцевому підсумку можуть зіткнутися з тим фактом, що ціни на послуги Lyft і Uber будуть не сильно відрізнятися від вартості поїздки на звичайному таксі.

Читайте також: Lyft приготував акціонерам рекордні збитки

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар