Новини

Лідери рейтингу «ТОП-100 національних торгових марок»

Представники видання «Новое время» опублікували рейтинг «ТОП-100 національних торгових марок» українських компаній, сумарна вартість яких трохи не дотягує до 5,4 мільярда доларів.

Формування рейтингу займалися фахівці компанія MPP Consulting. В основі дослідження – фінансові результати компаній.

Крім цього враховувалися фактори, що впливають на результативність фінансових показників компанії: інвестиційна привабливість, сегмент економіки, перспективи розвитку, технологія виробництва, інновації, покриття ринку …

Перше місце рейтингу займає торгова марка «Моршинська», сегмент безалкогольної галузі, оціночна вартість – 507 мільйонів доларів.

Друге місце – Sandora, сегмент безалкогольної галузі, оціночна вартість – 312 мільйонів доларів.

Третє місце Roshen – сегмент кондитерської галузі, оціночна вартість – 274 мільйони доларів.

Якщо подивитися, то десятку дорогих українських брендів формують торгові марки, які є представниками продуктового FMCG (продуктовий сегмент, алкоголь).

На п’яте місце вклинився представник логістики – «Нова пошта», оціночна вартість – 218 мільйонів гривень.

Націоналізований «ПриватБанк» посідає шосте місце, оціночна вартість – 211 мільйонів доларів. Банківська установа надає клієнтам максимум інтернет-сервісів, оціночна вартість – 211 мільйонів доларів.

Інтернет-магазин Rozetka – 8 місце, представник успішності електронної комерції, оціночна вартість – 179 мільйонів доларів.

«Київстар» – 9 місце, представник ринку телекомунікацій, оціночна вартість – 168 мільйонів доларів.

Раніше ми повідомляли про рейтинг України за підсумками аналізу впливу злочинності на бізнес.

Читайте також: Як агресор чуже майно продавав

  •  

Напишіть коментар