Новини

Lenovo звітує про рекордний дохід у $14,1 млрд та зростання протягом 10 кварталів поспіль

  • Компанія демонструє рекордний дохід у $14,1 млрд
  • Прибуток до оподаткування досягнув рекордних $390 млн, показавши зростання на 11%
  • Чистий прибуток збільшився на 11% та досягнув $258 млн
  • Стратегія інтелектуальної трансформації, якої дотримуються окремі підрозділи, показує високі результати ㅡ доходи від розробки програмного забезпечення та надання сервісних послуг зросли на 41% та вперше досягли $1 млрд, забезпечуючи 7% доходу компанії

Компанія Lenovo Group (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) оголосила, що її дохід у третьому кварталі досяг рекордних $14,1 млрд, показавши зростання протягом останніх десяти кварталів. Прибуток до оподаткування зріс на 11% проти аналогічного періоду минулого року та склав $390 млн. Чистий прибуток також збільшився на 11% у річному обчисленні та досягнув $258 млн. Базовий прибуток на акцію за третій квартал склав $2,16 центи (16,90 центи HK$).

«Протягом минулого кварталу, незважаючи на геополітичну невизначеність та глобальний дефіцит комплектуючих, ми досягли рекордних показників ефективності завдяки географічній збалансованості, налагодженій операційній діяльності та впевненому виконанню стратегії. Як загальний дохід, так і прибуток до оподаткування сягнули найвищого рівня. Такі результати не лише сприяють сталому розвитку і дозволяють скористатися можливостями трансформації технологій, але і допомагають відповідати на виклики сьогодення», ㅡ коментує Ян Юаньцін (Yang Yuanqing), голова ради директорів та генеральний директор Lenovo.

Глобальні економічні фактори

В останньому кварталі компанія зіткнулася з багатьма галузевими викликами, включно з постійною геополітичною невизначеністю, дефіцитом комплектуючих та глобальною епідемією коронавірусу. Пріоритетом компанії залишається забезпечення добробуту та здоров’я співробітників Lenovo, безперервності виробництва, відновлення виробничих потужностей та надання допомоги тим, хто працює над стримуванням спалаху вірусу. Як і інші в галузі, компанія Lenovo неминуче стикається з деякими короткотерміновими обмеженнями та затримками, оскільки налагоджений ланцюг поставок зазнав змін через тимчасову зупинку діяльності заводів у Китаї. Впоратись із цими викликами Lenovo допомагає географічний баланс, налагоджена операційна ефективність та процеси управління комплексними ланцюгами поставок, а також глобальна присутність та впевнене виконання стратегії компанії.

Огляд бізнес-групи

Підрозділ Intelligent Devices Group (IDG) продовжує демонструвати високі показники продуктивності. Група PC and Smart Devices (PCSD), один із двох бізнес-підрозділів IDG, досягла рекордного доходу в розмірі $11,1 млрд, прибуток до оподаткування склав $684 млн доларів, а показник рентабельності ㅡ 6,2%. Ці рекордні результати демонструють високий потенціал компанії Lenovo, особливо під час подолання значного та тривалого дефіциту комплектуючих. У сегменті ПК Lenovo зміцнила лідерську позицію, здійснивши рекордну кількість поставок, та на 2% перевищила показник зростання ринку персональних комп’ютерів, що продовжує відновлюватися. На кінець календарного року Lenovo утримала перше місце з часткою ринку 24,3%, яка збільшилась на 1,6 пункту рік до року. Зростання продовжилося як у категоріях, що швидко розвиваються, так і преміальних, включаючи геймерські пристрої, ультрабуки, робочі станції, пристрої з потужною графікою та ноутбуки на базі Chrome ー усі вони показали двозначний приріст обсягу рік до року. Хоча макроекономічні виклики можуть виникати в майбутньому, налагожджена операційна діяльність дозволить компанії збільшити ринкову частку та підвищити рівень прибутковості. До того ж, аби стимулювати зростання, Lenovo активно впроваджує інноваційні технології, про що свідчать нещодавні анонси ноутбуків: ThinkBook Plus із додатковим E-ink дисплеєм на верхній кришці, ThinkPad X1 Fold із гнучким екраном та першого у світі ноутбука із підтримкою 5G – YOGA 5G.

Другий бізнес-підрозділ IDG, Mobile Business Group (MBG), уже п’ятий квартал поспіль демонструє прибутковість. У підрозділі компанії в Латинській Америці обсяг виробництва перевищив об’єм ринку на 19 пунктів, а рівень прибутковості досягнув 5,8%. Бізнес-підрозділ MBG продовжить нарощувати прибутковість, стимулюючи зростання на нових ринках. Крім того, вихід нового смартфона Motorola razr підтверджує повернення компанії до преміального сегмента, на якому буде зосереджений головний фокус у майбутньому.

Підрозділ Data Center Group (DCG) продемонстрував зростання поставок систем зберігання даних на 18% рік до року. Через різке зниження цін на ключові комплектуючі дохід підрозділу залишався незмінним рік до року, а рентабельність продовжувала поліпшуватися. Дохід, без урахування замовлень великих клієнтів, продемонстрував зростання майже на 16% ー найвищий показник за чотири роки. Водночас на ринку Китаю дохід зріс на 47% проти аналогічного періоду минулого року.

В обох напрямках, програмно-визначеної інфраструктури (Software Defined Infrastructure) та систем зберігання даних, також спостерігається зростання доходів на понад 40%. Можна спрогнозувати, що зростання продовжиться в усіх сегментах: серверах, системах зберігання даних, Software Defined Infrastructure (SDI), високопродуктивних обчисленнях (HPC), програмному забезпеченні та сервісних послугах, оскільки підрозділ DCG зосереджене на залученні різних клієнтів та розширенні каналів продажів.

Стратегія інтелектуальної трансформації сприяє зростанню компанії

Стратегія інтелектуальної трансформації бізнесу дала потужний імпульс для довгострокового зростання. Дохід від розробки програмного забезпечення та надання сервісних послуг1 вперше перевищив $1 млрд за квартал, зростаючи на 41% рік до року, і тепер складає 7% загального доходу компанії. Дохід напрямку Smart IoT збільшився майже в чотири рази, досягнувши $90 млн. Це зумовлено зростанням у сегменті доповненої та віртуальної реальності, а також технологій Smart Home та Smart Office. Дохід у сегменті Smart Infrastructure виріс більше ніж на 50% рік до року завдяки напрямкам Software Defined Infrastructure та Network Function Virtualization. Дохід у сегменті Smart Vertical збільшився вдвічі внаслідок зростання доходів у три рази в напрямку Data Intelligence Business Group та рішень групи PCSD у сферах охорони здоров’я та освіти.

  •  

Напишіть коментар