Новини

LDaily виступило медіа-партнером проекту “Так тримати!” в галереї Цех

20 жовтня в київській галереї Цех пройшла закрита презентація проекту “Так тримати!” художника та скульптура Євгена Петрова. Бізнес-видання LDaily виступило медіа-партнером цього дивовижного проекту, лейтмотивом якого став спорт. Наразі експозиція відкрита для широкого загалу і буде виставлятися в галереї до 20 січня 2019 року.

Євген Петров – феноменальний український художник, майстер акварельної техніки, автор об’єктів. Свої творчі задуми він талановито передає в сюрреалістичних сюжетах, такій собі суміші реалізму та модерну. Роботи митця затребувані не тільки в Україні, а й в Європі та США.

Темою нового проекту Петрова став спорт. В різні історичні періоди йому відводилася своя роль. Так, у ХХ столітті спорт перетворюється на один з головних супутників пропаганди і політики. Якщо ми пригадаємо «Тріумф волі» Лені Рифеншталь чи результати Олімпіади в часи Холодної війни, коли лідерами медального заліку були лише США чи СРСР, то зрозуміємо, чому спорт став і залишається одним із соціальних активів, що найбільше інвестуються. Сьогодні, в силу технічного прогресу, спортивні тріумфи все частіше належать звичайним людям. Вони інвестують час та гроші в непрофесійний спорт та діляться своїми перемогами в соцмережах.

Головна мета автора “Так тримати!” – зазирнути глибше, показати людей, для яких спорт є їх іманентною ціллю, а не чимось, виведеним в культ. Афорданс робіт і технічне виконання ідеально доносять цю думку до глядача. Ми бачимо різні наративи тих, хто у прямому сенсі «застигли у спорті». Споглядання емоцій, поз і ситуацій, в яких опинились герої робіт, показує нам іншу сторону спорту, де є притаманна йому змагальність, де всі хочуть стати кращим/кращою, але вийде в одного. Можливо, саме тому в кожній роботі ми бачимо стільки емпатії до спортсменів, які поклали своє життя на вівтар першості, бачимо теплоту, з якою художник ставиться до своїх героїв. Адже, як правило, у попередніх виставках ми спостерігали неприховану іронію стосовно людей, чи то іммігранти, чи то діти, відпочивальники чи солдати.

Вперше Петров розповідає свої історії одночасно у двох вимірах: на площині і в об’ємі. Читання цих історій спершу на акварелі, а потім у скульптурах з глини і металу, епоксидної смоли і дерева, в які вони трансформуються, значно загострює  ефекти від побаченого, і кожен сюжет дійсно запам’ятовуються.

Втілюючи деякі попередні напрацювання, Євген логічно вписує цей проект в історію своїх виставок, тому всі його шанувальники не лише переймуться закономірним для художника тонким почуттям стилю і залишаться у захваті вкотре, але й скажуть: «Так тримати, Петров!»

Читайте також: Абсолютний ціновий рекорд аукціонного дому Christie’s

  •  

Напишіть коментар