Новини

Kraft Heinz може заробити на продажу брендів

The Kraft Heinz Company, один з найбільших виробників продуктів харчування у світі, представив фінансові результати за I півріччя 2019 року.

За підсумками перших 6 місяців поточного року виручка скоротилася на 4,8% г/г до $ 12,4 млрд, не дотягнувши до прогнозних значень аналітиків Уолл-стріт, які очікували $ 12,7 млрд. При цьому за аналогічний період чистий прибуток також знизився на 51,4% г/г до $ 854 млн.

Зменшення виручки обумовлено скороченням продажів Kraft Heinz в усіх регіонах компанії. У США – найбільш прибутковому ринку компанії – в I півріччі поточного року продажі знизилися на 1,9% г/г до $ 8,7 млрд через невдалі результати від проведення рекламних акцій.

При цьому за кордоном зниження виручки в значній мірі викликано курсовими різницями. У той же час скорочення чистого прибутку пов’язане зі знеціненням гудвілу на $ 744 млн, а нематеріальних активів – на $ 474 млн.

З 1 липня 2019 року Kraft Heinz призначила Мігеля Патрісіо новим генеральним директором, який раніше обіймав керівні посади в найбільшої пивоварної компанії в світі Anheuser-Busch InBev. При цьому Патрісію також працював в Philip Morris, Coca-Cola Company і Johnson&Johnson.

Компанія, ймовірно, змінить свою подальшу траєкторію розвитку бізнесу і перейде від політики скорочення витрат до залучення нових клієнтів за рахунок маркетингу і розширення продуктової лінійки, зокрема, продажу м’яса з рослинного білка, корисних салатів, соусів і приправ.

Крім того, раніше Kraft Heinz планувала продаж деяких своїх брендів, в числі яких називалися Breakstone, Maxwell і Ore-Ida, що потенційно могло б дозволити компанії знизити своє боргове навантаження і реструктуризувати бізнес.

Читайте також: Концерн Kraft Heinz перегляне свої фінансові показники за 2016 і 2017 роки

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар