Новини

«Космо» звинувачує IBM у провалі ERP-системи і вимагає повернути 278 мільйонів гривень

kosmo_ibmМережа магазинів «Космо» і IBM-Україна понад рік судяться через провал проекту впровадження системи автоматизації управління підприємством Oracle Retail. Проект запустили у 2012 році, але так і не довели до завершення. У «Космо» запевняють, що збитки, які понесла мережа через невдалу інтеграцію, зірвали плановане розширення бізнесу.

У постанові суду від 20 липня 2016 року (справа №910 / 22753/15) йдеться про те, що договір між компанією “Суматра-ЛТД”,  яка керує “Космо”, і “ІBМ Україна”, був підписаний ще у 2012 році. Саме тоді і було вирішено розширювати мережу: всього до кінця 2016 року кількість магазинів мала збільшитися на 190 магазинів – з 60 до 250.

За словами Георгія Шийко, гендиректора «Космо», на старті реалізації цього проекту було відчуття серйозності продукту, причому таке, яке позитивно вплине на бізнес компанії. До речі, уточнив Шийко, проект був цікавий і IBM теж.

Згідно з умовами укладеної угоди IT-компанія мала запровадити Oracle Retail упродовж 7 місяців – з 31 березня по 31 жовтня 2013, але це так і не було реалізовано.

Коротка історія

У червні 2015 року “Суматра ЛТД” подала позов до суду, вимагаючи повернути понад 10 мільйонів гривень і разом з ними ще 145 00 доларів. За заявою “Суматри” все це – збитки. І ще 10 мільйонів гривень – передоплата за проведені роботи. ЛТД запевняє, що може вимагати ці суми, тому що вона так і не отримала очікуваний продукт, тобто діючої системи немає.

“IMB-Україна”, запевняє, що не планувала створювати повноцінний продукт і йшлося тільки про впровадження окремих модулів системи. Перші дві судові інстанції стали на сторону “Космо”, зобов’язавши IBM повернути 14 мільйонів гривень. А 20 липня 2016 року Вищий господарський суд України скасував ці рішення і відправив справу до Господарського суду Києва на новий розгляд, тим самим задовольнивши касаційну скаргу “IBM-Україна” частково.

“IBM задоволена недавнім рішенням Вищого господарського суду”, – повідомила керівник відділу маркетингу і комунікацій “IBМ-Україна” Тетяна Любимова. При цьому ніяких коментарів відносно того, що суд не завершений жодна сторона не дає.

Читайте також: Українська компанія подала позов на заборону виробництва “Ентеросгель” у Росії

  •