Новини

Конкуренція в сфері електроавтомобілів «вимиває» прибуток Tesla

Дотепер Tesla не витрачала свої фінансові ресурси на рекламу, так як новизна їх продукту і ажіотаж навколо Tesla Model 3 робили самі свою справу. Але часи йдуть, автомобільні компанії вкладають мільярди на розробку і просування своїх електрокарів, що негативно позначається на продажах і інтересу до Tesla. Виробник залишається флагманом у галузі, але цю першість тримати все складніше. Наприклад, у першому кварталі компанія отримала падіння продажів на 31%, що стало найбільшим спадом за весь час. Ілон Маск заявляв, що не витрачає гроші на рекламу, а інвестує їх у розвиток виробництва, а ім’я бренду буде говорити саме за себе. Але експерти стверджують, що такий «рекламний бойкот» компанія не зможе довго продовжувати.

Читайте також: В Київських електромереж новий СЕО

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар