Новини

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вдруге долучилася до ініціативи #БезПоліетилену у Львові

Львів, 01 липня 2019 р. – Обидва ТЦ METRO у Львові (вул. Городоцька, 300, та вул. Джорджа Вашингтона, 8-Г) вдруге долучилися до міської просвітницької кампанії «Без поліетилену», що проводиться громадською організацією «Zero Waste Львів» за підтримки Львівської міської ради.

1-3 липня у Львові відбудеться завершальний етап просвітницької кампанії «Без поліетилену», в рамках якого заплановано ряд просвітницьких та інформаційних заходів для популяризації відповідального споживання ресурсів та зменшення використання поліетиленового пакування. Протягом цих днів у двох торговельних центрах METRO у Львові у відділах вагових товарів всі безкоштовні поліетиленові пакети-майки будуть вилучені з вільного доступу. Натомість, у відділах випічки, хліба та вагових цукерок всі поліетиленові пакети будуть замінені на паперові, а також клієнтам пропонуватимуться щипці замість одноразових рукавичок.

Окрім цього, 3 липня «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» долучиться до загальнонаціональної кампанії з нагоди Міжнародного дня відмови від поліетиленових пакетів та задля популяризації екологічних рішень зробить їх ще доступнішими. Покупцям мережі у Львові пропонуватиметься альтернатива – господарські сумки та багаторазові торбинки за вигідними цінами. Багаторазову господарську сумку клієнти зможуть придбати 3 липня 2019 року за ціною 9.90 грн. з ПДВ (обмеження – максимум 3 одиниці), а на багаторазові торбинки діятиме акція – купи 6 за ціною 5.

«Ми в METRO розуміємо, що наше суспільство живе в період економічних, екологічних, соціальних та культурних викликів. Проте наша команда також переконана, що сталий розвиток є ключем до трансформації цих викликів у можливості. Керуючись чітким баченням відповідального ведення бізнесу в усіх сферах своєї діяльності, METRO будує усі операційні процеси таким чином, щоб відповідати соціальним вимогам, а також потребам наших клієнтів, співробітників, інвесторів та партнерів, – коментує Олеся Оленицька, Директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – Як лідер з підтримки незалежного бізнесу та трендсеттер на місцевому ринку рітейлу, наша компанія привносить в Україну найкращі міжнародні практики, серед яких також й відповідальне ведення бізнесу. Саме тому, ми з радістю вдруге долучилися до ініціативи #БезПоліетилену організації «Zero Waste Львів» та Львівської міської ради, адже це – ще одна можливість для нас наголосити клієнтам мережі про важливість збереження нашої планети».

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» переконана, що кожен може спробувати зменшити власний шкідливий влив на навколишнє середовище. Тож перший етап просвітницької кампанії #БезПоліетилену став ще одним доказом, що наше суспільство готове змінюватися та поводитися більш відповідально. Звичайно, наша компанія готова запропонувати засоби, які стануть в пригоді нашим клієнтам. Починаючи з червня 2018 року, окрім поліетиленового біо-пакета, клієнти торговельних центрів METRO на касах можуть купити також багаторазову еко-торбу. Матеріал даного виробу придатний до вторинної переробки. Після закінчення експлуатації сумки кожен зможе передати її до пункту прийому вторинної сировини.

Також, в усіх торговельних центрах METRO в Україні окрім поліетиленового пакета-майки, клієнти з грудня 2018 року можуть купити багаторазовий мішечок для фруктів та овочів. Ще одним кроком у впровадженні політики збереження навколишнього середовища стало розміщення у відділах вагової продукції METRO (відділ «Фрукти та овочі», «Свіжа випічка») інформації для клієнтів про способи зменшення використання одноразових поліетиленових пакетів. Наприклад, наклеюючи стікери з вагою та ціною прямо на продукти у випадках, коли це можливо.

Також, одним із основних елементів реалізації стратегії сталого розвитку METRO є пілотний проект із сортування та вторинної переробки відходів, який було започатковано у всіх Київських ТЦ та Офісі компанії у квітні 2018 року.

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» у Тернополі та Луцьку. За понад 15 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 550 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2017/2018 фінансовий рік (жовтень 2017 р. – вересень 2018 р.) склав 523 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO.

  •  

Напишіть коментар