Новини

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» у Львові долучилася до ініціативи #БезПоліетилену

Львів, 09 квітня 2019 р. – Обидва ТЦ METRO у Львові (вул. Городоцька, 300, та вул. Джорджа Вашинтона, 8-Г) долучилися до міської просвітницької кампанії «Без поліетилену», що проводиться громадською організацією «Zero Waste Львів» за підтримки Львівської міської ради.

Протягом цього дня на всіх касах в ТЦ METRO у Львові можна придбати багаторазову господарську сумку за ціною поліетиленового пакета – 3,50 грн. з ПДВ (звичайна ціна – 34,90 грн. з ПДВ), а у відділах вагових товарів всі безкоштовні поліетиленові пакети-майки вилучено з вільного доступу, натомість клієнтам пропонується альтернатива – багаторазова торбинка. Окрім цього, у відділах випічки, хліба та вагових цукерок всі поліетиленові пакети замінено на паперові, а також клієнтам пропонуються щипці замість одноразових рукавичок.

«Зменшення обсягів використання пластику – одне з ключових стратегічних завдань METRO AG, яке обов’язкове до виконання у кожній країні присутності компанії включно з Україною. І «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вже робить конкретні кроки в цьому напрямку, – коментує Олеся Оленицька, Директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – Ми розуміємо і приймаємо всю відповідальність перед світовою спільнотою за вплив, який чинить щоденне використання пластику на екологію планети, саме тому, ми з радістю долучилися до ініціативи #БезПоліетилену організації «Zero Waste Львів» та Львівської міської ради, адже це – ще одна можливість для нас наголосити нашим клієнтам про важливість збереження нашої планети».

Уявити функціонування рітейлу без пластику досить складно, адже він використовується у багатьох важливих процесах. Це – доставка товарів, захист продукції від зовнішніх факторів впливу, їхнє зберігання та зменшення харчових відходів тощо. Проте, кожен може спробувати зменшити власний шкідливий влив на навколишнє середовище і METRO робить конкретні кроки в цьому напрямку, заохочуючи своїх клієнтів та співробітників стати більш екологічно-відповідальними. Починаючи з червня 2018 року, окрім поліетиленового біо-пакета, клієнти торговельних центрів METRO на касах можуть купити також багаторазову еко-торбу. Матеріал даного виробу придатний до вторинної переробки. Після закінчення експлуатації сумки кожен зможе передати її до пункту прийому вторинної сировини.

Також, в усіх торговельних центрах METRO в Україні окрім поліетиленового пакета-майки, клієнти з грудня 2018 року можуть купити багаторазовий мішечок для фруктів та овочів. Ще одним кроком у впровадженні політики збереження навколишнього середовища стало розміщення у відділах вагової продукції METRO (відділ «Фрукти та овочі», «Свіжа випічка») інформації для клієнтів про способи зменшення використання одноразових поліетиленових пакетів. Наприклад, наклеюючи стікери з вагою та ціною прямо на продукти у випадках, коли це можливо.

Також, одним із основних елементів реалізації стратегії сталого розвитку METRO є пілотний проект із сортування та вторинної переробки відходів, який було започатковано у всіх Київських ТЦ та Офісі компанії у квітні 2018 року.

Читайте також: МЕТРО інвестує в відкриття магазинів “Бери-Вези”

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар