Новини

Apple змінює орієнтацію

Добре відомий світовий бренд  – компанія Apple – вирішив урізноманітнити напрямки своїх інвестицій. Крім низки інноваційних розробок у сфері ІТ, корпорація планує вкласти кошти в щось більш зрозуміле і потрібне для споживача, зберігаючи при цьому акцент на унікальності й привілейованості продукції. Зважаючи на це, керівництво Apple усе частіше цікавиться перспективами капіталовкладень в автомобільний бізнес.

Ще у 2015 році в засобах масової інформації з’явилася новина щодо наміру компанії придбати автомобільний холдинг Tesla. Переговори велися близько року, і, за загальними прогнозами, повинні були завершитися вигідною угодою. Попри те, сторони не змогли домовитися швидко. Надалі розробники інноваційних гаджетів на чолі з Тімом Куком не залишили своїх амбіцій щодо інвестування в прибутковий автомобільний бізнес. Як повідомляє міжнародна ділова газета Financial Times, нещодавно американська корпорація почала переговори з британським автомобільним брендом McLaren: йдеться про поглинання або перспективи стратегічної інвестиції в компанію.

Вартість купівлі McLaren коливається від 1 до 1,5 мільярдів доларів. Якщо уявити, що в найближчи час угода все-таки відбудеться, її впевнено можна буде назвати однією з найбільших за 2016 рік, і, очевидно, – найдорожчих в біографії компанії Apple. З приводу мотивів, які підштовхнули Тіма Кука спробувати інвестувати кошти в принципово іншу галузь виробництва, можна допустити, що та інерція, за рахунок якої корпорація успішно існувала останні 10 років, майже вичерпана. Запуск товарної лінії iPhone приніс бренду світову впізнаваність і колосальні прибутки: після презентації iPhone 6 доходи компанії за три місяці перевищили 32 мільйони доларів. Проте, такі позитивні тенденції не можуть тривати надто довго. Apple змушені запропонувати клієнтам щось принципово неочікуване, якщо хочуть зберегти свої лідерські позиції в світі бізнесу.

Читайте також: Чому падає попит на товари Apple?

  •  

Напишіть коментар