Новини

Клієнти «ПриватБанку» скаржаться на збої в роботі платіжних карт

У деяких власників платіжних карт від “ПриватБанку” можуть виникнути складнощі під час оплати послуг і товарів через термінал або PayPass. Про це повідомляє український портал новин ain з посиланням на інформацію, надану банком.

Згідно з офіційними роз’ясненнями консультантів націоналізованої фінустанови, клієнти, чиї карти починаються з комбінації цифр 5457, можуть зіткнутися з певними складнощами під час здійснення транзакцій. Для усунення незручностей клієнтам “Привату” пропонують звернутися в одне з відділень банку для безкоштовної заміни платіжної картки. У тому випадку, якщо людина знаходиться за кордоном, і, відповідно, не має можливості оперативно замінити кредитку, банк обіцяє відшкодувати клієнтові витрати по комісії при знятті готівки.

Згідно із заявою керівника роздрібного бізнесу “ПриватБанку” Олексія Шабана, причиною некоректної роботи окремої партії випущених банком карток є несправність чіпа. Зокрема, мова йде про збої в обробці параметрів при зчитуванні інформації з чіпів певного типу.

Читайте також: “ПриватБанк”: коротко про головне

  •  

Напишіть коментар