Новини

Китайський таксі-сервіс Didi залучив $ 500 млн. від власника Booking.com

Китайський конкурент Uber, сервіс для виклику таксі Didi, став стратегічним партнером Booking Holdings, що володіє Booking.com, Agoda.com і іншими сервісами для бронювання готелів

Хоча Booking Holdings і інвестував в Didi чималу суму в $ 500 млн., фінансування в даній угоді є не найголовнішим. Відносно недавно, в кінці минулого року, китайський таксі-сервіс залучив $ 4 млрд., тому на балансі компанії числяться кілька мільярдів доларів.

Didi і Booking Holdings досягли декількох домовленостей в рамках свого партнерства. Так, Booking.com та інші сервіси холдингу зобов’язалися пропонувати своїм користувачам послуги Didi при бронюванні готелів в країнах присутності агрегатора таксі. У свою чергу Didi надає можливість своїм користувачам бронювати готелі через Booking.com і Agoda.com всередині основного додатка.

Сервіс Didi багато в чому виграє за рахунок партнерства з Booking Holdings, особливо на тлі міжнародної експансії. Тільки за цей рік сервіс вийшов на ринки Мексики, Австралії та Тайваню і готується запуститися в Японії.

Читайте також: Інвестиції Uber в Мексиці з 2013 року досягли позначки в $500 млн

  •  

Напишіть коментар