Новини

Китайський мільярдний стартап хоче стати «Amazon в сфері охорони здоров’я»

Як тільки у вас діагностується діабет, реклама для лікування з’являється в соціальних мережах. Ви отримуєте попередження про харчові добавки, можливо, поради по харчуванню. Підказки за страховими полісами з’являються у вашому телефоні.

Це не сцена из “Особоливої думки” Тома Круза. Це набір даних, зібраних WeDoctor, одному з найбагатших в Китаї дилерів в Інтернеті, в честолюбному прагненні поліпшити бізнес.

За підтримки Tencent Holdings Ltd. WeDoctor приєднується до зростаючого контингенту технічних гігантів, сподіваючись революціонізувати галузь, яка, мабуть, непроникна для онлайн-збоїв. У той час як подібні до Google компанії прагнуть розкрити секрети безсмертя або розплутати медичні таємниці, WeDoctor зосередиться на чомусь більш прагматичному: зароблянні грошей. До 2020 року капіталізація компанії, за прогнозами, досягне 8 трлн юанів ($1,2 трлн).

Заснований ШІ-розробником Джеррі Ляо Джеюань в 2010 році, амбіції WeDoctor – не що інше, як «Amazon для охорони здоров’я». Після невдалого запуску стартапу, який починав з допомоги людям в замовленні лікарів, він виріс у вартості до $ 5,5 млрд і став компанією, яка надає онлайн-консультації, рецепти ліків і т.п. Джеюань продовжує розробляти ШІ для аналізу даних, допомагаючи виявляти такі захворювання, як рак шийки матки.

Читайте також: Solway вирішили зайнятися розширенням виробництва

  •  

Напишіть коментар