Новини

Instagram як інструмент та майданчик для власного бізнесу

Соціальні мережі вже давно і багато хто розцінює як зручний інструмент просування і популяризації власного бренду. В умовах сучасного інформаційного суспільства, для будь-якої компанії мати особистий сайт або акаунт у популярних соцмережах – це не тільки питання статусу, але й виживання.

Більше того, у наші дні – все більше випадків, коли соціальна мережа виступає не лише допоміжним ресурсом окремого бізнесу, але і його головним джерелом. Серед яскравих прикладів – додаток для публікації та обміну фотографіями Instagram. Не так давно компанія-розробник навіть запропонувала своїм користувачам специфічну функцію – можливість створення так званого «бізнес-профілю», чим ще раз підтвердила звання впливового PR-ресурсу.

Про те, як побудувати бізнес в Instagram: 3 приклади для роздумів

    1.Спонсорська угода

Якщо ви захоплюєтеся музикою, мексиканською кухнею або подорожами – це вже привід задуматися про такого роду заробіток. Головна умова – ваш акаунт у соціальній мережі повинен яскраво відображати ваше захоплення: тобто бути присвячений певній тематиці.

Наприклад, ви – професійний музикант. Знаходите контакти авторизованої точки продажу або виготовленням музичного обладнання, зв’язуєтеся з представниками, укладаєте договір на надання апаратури в тривале користування, а натомість – ви створюєте оригінальний контент з продуктом цього виробника. У разі хороших показників, така співпраця може приносити непоганий заробіток.

  1. Продаж фотографій

Продаж фотографій – найпростіший і очевидний заробіток в Instagram, адже цей майданчик створений саме для цього.

Акаунти брендів та інформаційних ресурсів завжди гостро потребують якісного наповнення. У середньому, вартість хорошої фотографії стартує від 10 доларів. Щоправда, такий механізм є дієвим лише закордоном.

  1. Просування чужих акаунтів

Сьогодні адміністрування та залучення нових передплатників користується небувалим попитом. Практично всі прогресивні компанії виходять у соціальні мережі.

Найчастіше менеджер починає з нуля. Він створює і оформляє сторінку, відповідно до вимог клієнта, спираючись на специфіку продукту. Потім він прописує маркетингову стратегію і регулярно проводить вливання свіжого контенту. В обов’язки менеджера може входити налагодження контактів з «корисними» користувачами і проведення рекламних кампаній.

Читайте також: Три ідеї для вашого бізнесу: на що варто звернути увагу

  •  

Напишіть коментар