Новини

Іноземці вчать українців вести бізнес чесно

Досить часто від українських бізнесменів можна почути скарги на недовіру іноземних партнерів до наших. Причиною цього стали часті порушення умови договору, обман і навіть корупція. Відповідно, для будь-якої української компанії необхідно заробити високу репутацію, яка є головним скарбом для кожного бізнесу. А приклад того, як правильно себе поводити на ринку, вітчизняним бізнесменам подають іноземні компанії. В Україні одним із таких «вчителів» можна вважати команду фармкомпанії «GSK» на чолі з генеральним директором Оленою Ліхавец.

«Для бізнесу в будь-якій країні є свої підводні камені. Компанія GSK в Україні і глобально відома як лідер з дотримання жорстких етичних стандартів ведення бізнесу. Репутація для нас – дуже важлива. Тому всіх контрагентів, які співпрацюють з нами в Україні, ми закликаємо вести бізнес чесно, а компанії на ринку – до чесної і відкритої конкуренції», – розповіла Ліхавец LDaily.

Така політика будь-якого бізнесу – це запорука успішності і поваги на ринку. Але у всіх партнерах бути впевненими неможливо. Для цього GSK розробила спеціальний проект для своєї перестраховки.

«Ми запустили проект благонадійності третіх сторін. Його суть полягає в тому, що всі контрагенти, з якими ми співпрацюємо, мають пройти додаткову перевірку для нашої впевненості в їх благонадійності. Якщо методи і дії наших партнерів суперечать нашим принципам, ми не укладаємо з ними договір. Ми пропагуємо культуру етики та прозорості і вимагаємо від наших партнерів того ж», – заявила генеральний директор.

«GlaxoSmithKline Україна» існує на ринку країни з 1998 року. В Україні компанія працює не як представництво головного офісу GSK, а як самостійна юридична особа. На фармацевтичному ринку поширюють респіраторні, класичні ліки і вакцини.

Читайте також: Фармацевтичний ринок України: реалії та перспективи

  •  

Напишіть коментар