Новини

Хто крутіше, або Рейтинг найдорожчого атобренда

За результатами дослідження, проведеного консалтинговим агентством Interbrand, в сегменті світових лідерів автопрому в номінації «найдорожчий бренд» трійку лідерів очолили:

Toyota (Японія) – 50,291 мільярда;

Mercedes-Benz (Німеччина) – 47,829 мільярда;

BMW (Німеччина) – 41,521 мільярда.

Ранжувались автобренди від загальної вартості компанії.

Четверте місце займає японська Honda – 22,696 мільярда.

П’яте місце посел американський Ford – 13,643 мільярда.

Шосте місце сміливо дісталося корейському Hyundai – 13,193 мільярда.

Сьоме місце зайняв німецький бренд Audi – 12 мільярдів.

Восьме місце заслужив японський автобренд Nissan – 11,534 мільярда – сьоме місце.

Дев’яте місце дісталося Volkswagen – 11,522 мільярда.

Замикає десятку лідерів люксовий бренд Porsche – 10,12 мільярда.

Нагадаємо, що творіння Ілона Маска американська Tesla займає останній рядок рейтингу.

Якщо ж говорити про шедевральні моделях російського автопрому, то вони навіть і не розглядалися як претенденти на участь в рейтингу.

Читайте також: Куди інвестують в Китаї, або Фонд для підтримки нанотехнологій

  •  

Напишіть коментар