Новини

Google позбудеться DoubleClick і AdWords

Компанія Alphabet Inc оголосила в середу про найбільший в історії ребрендинг свого рекламного програмного забезпечення, видаливши бренди DoubleClick і AdWords, щоб спростити точки входу для рекламодавців і продавців реклами.

За словами керівників Google, збори компанії не зміняться, і ніякі послуги не об’єднаються. Компанія збереже бренди AdSense і AdMob для рекламних технологій продажів, орієнтованих на невеликі сайти і розробників мобільних додатків, відповідно.

Але основний інструмент для придбання реклами тепер буде називатися Google Ads, з доступом до ресурсів в пошуковій системі Google, його відеообслуговуванні YouTube, магазином додатків в Google Play і 3 млн партнерських властивостей. За словами керівників, інтерфейс за замовчуванням для Google Ads буде спрощено, а автоматизація включатиме дизайн реклами.

Високоякісне програмне забезпечення для покупців реклами буде називатися Google Marketing Platform. Google Ads Manager стане додатковим інструментом для великих продавців.

Брайан Візер, старший фінансовий аналітик рекламних компаній для Pivotal Research, сказав, що послуги Google створюють «багато плутанини» серед людей, які не «занурені» в галузь.

Читайте також: Нова покупка від Twitter

  •  

Напишіть коментар