Новини

Google і Mastercard уклали таємну угоду

Google уклав таємну угоду з Mastercard, купивши в неї історію фінансових транзакцій майже двох мільярдів користувачів.

У Google знайшли спосіб з’ясувати дієвість веб-реклами: пошукова система відтепер знає, хто після перегляду оголошення відправився купувати показаний товар.

Bloomberg повідомив, що Google уклав таємну угоду з Mastercard, купивши в неї історію фінансових транзакцій майже двох мільярдів користувачів. “Угода дала небачені раніше можливості вимірювання витрати в торговельних точках і підсилила позицію пошукової системи серед конкурентів, у тому числі Amazon.com”, – йдеться в повідомленні.

Поборники приватності говорять, що подібні угоди є тривожним знаком, адже невідомо, які ще домовленості існують і які дані отримують технологічні гігантів.

Представники Google відмовляються коментувати партнерство з Mastercard, але розповідають про інструменти реклами.

Спікер Mastercard Сет Ейзен також відмовляється коментувати зв’язок із Google. Він сказав, що Mastercard ділиться транзакціями з торгівцями та їхніми постачальниками послуг, щоб допомагати їм вимірювати ефективність рекламних кампаній.

Читайте також: Відтепер Tencent коштує значно дешевше

  •  

Напишіть коментар