Новини

Gap відокремить бренд Old Navy в окрему компанію

Gap також закриє 230 магазинів в рамках реструктуризації, щоб збільшити продажі. У той час як Old Navy більш привабливий для широкого загалу покупців, Gap стикається з конкуренцією в особі рітейлерів швидкої моди і мінливих трендів. Протягом двох років компанія планує закрити 230 магазинів Gap, в той час як 68 вже були закриті. Компанія також збільшить витрати на маркетинг і буде розвивати нові продукти для бренду Gap.

Gap, Athleta, Banana Republic і інші бренди будуть частиною компанії, яка ще повинна отримати своє ім’я. Відділення Old Navy в зареєстровану на біржі компанію закінчиться до 2020 року. Цікаво, що щорічні продажі Old Navy склали $ 8 млрд, в той час як загальний дохід інших брендів $ 9 млрд.

Читайте також: Mondelez збільшить рекламні бюджети на «місцеві бренди» після внутрішніх перестановок

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар