Новини

“Фуршет” закриває 20% магазинів

Компанія “Фуршет” вирішила оптимізувати свій бізнес і закрити 20% супермаркетів у регіонах.

“Ми закриємо всі магазини, які розташовані далеко від наших логістичних центрів. Витрати на логістику дуже високі і можуть доходити до 10% від вартості товару. У той же ж час націнка на деяких продуктах становить 5%. Навіщо возити продукцію за 500-600 км у збиток”, – розповів співвласник мережі Ігор Баленко.

В кінці 2016 року мережа налічувала 81 магазин, в кінці 2017 року – 75 супермаркетів, а в кінці 2018 року – 66 магазинів.

Невдалими виявилися спроби Фуршету розвивати бізнес у Молдові та відкривати преміальні магазини Фуршет-Гурман.

Читайте також: Amazon збирається зупинити діяльність свого внутрішнього інтернет-магазину в Китаї

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар