Новини

Франція вимагатиме від нової Єврокомісії переглянути заборону на злиття Siemens і Alstom

Франція очікує, що новий склад Єврокомісії, який приступить до роботи з 1 листопада цього року, перегляне рішення про заборону на злиття між французьким залізничним машинобудівним концерном Alstom і німецькою компанією Siemens. Про це заявив у неділю міністр економіки і фінансів Франції Брюно Ле Мер.

“Я підтверджую, що ми разом з ФРН і Польщею направляли пропозицію щодо перегляду правил конкуренції та що ми знову напишемо в цю комісію, єврокомісару [з питань конкуренції], щоб попросити його або її взяти до уваги цю пропозицію”, – розповів Ле Мер. Він також заявив, що обговорив з керівництвом Siemens і залізничного концерну Deutsche Bahn необхідність “озброюватися перед лицем китайської конкуренції”.

У цьому контексті міністр з неприхованим обуренням прокоментував інформацію про плани з придбання локомотивобудівних бізнесу німецької Vossloh AG дочірньою компанією китайської корпорації CRRC (China Railway Rolling Stock Corporation). “Це за межами мого розуміння, – заявив він. – Єврокомісія говорила нам, що цього ніколи не станеться, не переживайте, спите спокійно, дорогі. Що сталося? CRRC приходить в Європу, будує плани про покупку компаній і починає будувати залізні дороги”.

“Я не підтримую Європу, яка не захищає свої інтереси і наших співвітчизників”, – уклав Ле Мер. Разом з тим, незважаючи на обурення міністра, ЄК поки ще не дала зелене світло згаданої угоди, яка знаходиться в процесі завершення.

Vossloh AG оголосила в кінці серпня про підписання угоди про продаж локомотивного бізнесу групи дочірньої компанії китайської корпорації CRRC, найбільшого в світі виробника залізничного рухомого складу. Локомотивний бізнес Vossloh – останній з трьох бізнесів транспортного підрозділу групи, яке було вирішено продати, щоб зосередитися на залізничній інфраструктурі.

На початку цього року ЄК заблокувала підписану у вересні 2017 року угоду про злиття Siemens і Alstom. Злиття мало створити потужну корпорацію, здатну ефективно конкурувати з китайською CRRC.

Читайте також: Залізничне злиття Siemens і Alstom

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар