Новини

“Фокстрот” розраховує збільшити частку онлайн-продажів мінімум до 20%

Мережа побутової техніки та електроніки (БТіЕ) “Фокстрот. Техніка для дому”, яку розвиває група компаній (ГК) “Фокстрот” (Київ), розробляє нову інтернет-платформу і розраховує збільшити частку онлайн-продажів мінімум до 20%, повідомив керівник ГК “Фокстрот”, глава наглядової ради мережі “Фокстрот” Валерій Маковецький.

Він не назвав суму інвестицій в розробку нової інтернет-платформи, проте зазначив, що зараз частка онлайн-продажів мережі “Фокстрот” становить близько 10%.

За словами В.Маковецкого, компанія бачить великі перспективи розвитку багатоканальних продажів.

За даними “Фокстрот”, кількість відвідувань інтернет-магазину в 2017 році досягло в пікові місяці 6,5 млн користувачів.

Мережа “Фокстрот. Техніка для дому” налічує 162 супермаркетів в 90 містах України торговельною площею 153 тис. Кв. м. ДК “Фоктсрот” розвиває три власні торгові марки – Bravis, Delfa і LeChef. За даними на офіційному сайті, в компанії працює більше 5 тис. співробітників.

Читайте також: Мережа Prostor купує магазини “Космо”

  •  
  •  

Напишіть коментар