Новини

Фармацевтична компанія Дарниця інвестує €1,5 млн в діджиталізацію

Українська фармацевтична компанія інвестує в діджиталізацію процесів і розширює продуктовий портфель в трьох напрямках. Компанія повністю роботизувала склад. Про це повідомив глава ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків.

«Щороку інвестуємо понад 10% валового доходу. У 2018 році сума таких інвестицій склала 3,5 млн євро», – зазначив Шимків.

Він додав, що стратегія компанії визначає три пріоритети в розвитку продуктового портфеля: кардіологічний напрямок, неврологічний та вирішення проблеми болю.

У 2018 році Дарниця представила 10 нових брендів в 12 лікарських формах, до кінця 2019 року вийдуть 11 брендів, а в 2020 році – 14 брендів в лікарських формах. Зараз на різних етапах розробки знаходиться понад 60 лікарських засобів.

Читайте також: Фармак і Дарниця відновили 15-річну суперечку за “Корвалол”

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар