Новини

Facebook найняв компанію-власника Ray-Ban для створення розумних очок

Компанія Марка Цукерберга привернула до розробки очок доповненої реальності компанію, яка допомагала Google в створенні Google Glass. Facebook планує створити пристрій, який замінить смартфони.

Соціальна мережа Facebook залучила до розробки очок доповненої реальності компанію Luxottica, яка володіє брендом Ray-Ban. Про це повідомляє CNBC з посиланням на власні джерела.

Розумні окуляри не стануть доповненням до мобільного телефону. Вони розробляються як заміна існуючих смартфонам, пише видання. Окуляри під кодовою назвою Orion повинні дозволити власникам приймати дзвінки, вести відеотрансляції і ділитися інформацією з друзями в соціальних мережах.

Причиною для звернення до Luxottica стали складності Facebook – компанії поки не вдається оптимізувати розміри очок до прийнятних для потенційних покупців.

Підрозділ Facebook, яке займається розвитком технологій доповненої і віртуальної реальності, надає проекту Orion пріоритетне значення. Над ним працюють «сотні співробітників» відділу.

Facebook – не єдина компанія, що працює над розумними очками. Розвитком власних окулярів доповненої реальності HoloLens займається Microsoft. А компанії Snap і Magic Leap продають власні пристрої. Аналітики прогнозують, що виробництво аналога в кінці 2019 року запустить Apple.

Читайте також: Facebook потрапив під чергову антимонопольну перевірку

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар