Новини

Disney відстоїть права на бренд Star Wars у суді

Представники The Walt Disney Company подали до суду на американську комерційну організацію The Lightsaber Academy, у рамках якої практикують навчання мистецтву сценічного бою. Академія у своїй рекламі використовує символіку, схожу на ту, що була задіяна під час зйомок кіно-епопеї «Зоряні війни». Окрім того, спортивно-освітня платформа проводить спеціальні курси для шанувальників саги, явно посилаючись на бренд Star Wars. За порушення авторських прав керівництво Disney очікує отримати компенсацію у розмірі в 2 мільйони доларів.

Нагадаємо, що правовласником торгівельної марки є кіностудія Lucasfilm, яку в 2012-му році придбали акціонери The Walt Disney Company за 4, 05 мільярди доларів. Сама ж картина тільки в прокаті принесла прибуток близько 6-ти мільярдів доларів. Засновники Lightsaber Academy пояснюють, що вони неодноразово зверталися до власників Star Wars із запитом на отримання прав використовувати оригінальну символіку бренду у своїй діяльності, але відповіді так і не отримали.

Варто зазначити, що кіно-сага “Зоряні війни” є справжнім надбанням Lucasfilm, яка задіяла для створення фільму значну кількість ресурсів і зусиль. Як повідомлялося раніше на сторінках Lawyers Daily, технологія відтворення звуку, що була створена американським аудіоінженером і нобелівським лауреатом Томлінсоном Холманом спеціально для озвучки цього фільму, на початку цього тижня стала придбанням американської корпорації Razer, що займається розробкою комп’ютерних ігор. Star Wars – це свого роду невичерпне джерело доходу, яким Disney не збираються ділитися.

Читайте також: Razer стала власником звукової технології THX

  •  

Напишіть коментар