Новини

Disney представляє міжнародний сервіс потокового мовлення

Disney опублікував міжнародні дати запуску, ціни і платформи для свого майбутнього потокового сервісу Disney +.

Продукт, який повинен бути випущений в Сполучених Штатах 12 листопада, буде доступний в Канаді і Нідерландах в один і той же день. Через тиждень він з’явиться в Австралії і Новій Зеландії.

У США Disney + коштуватиме $ 6,99 на місяць, що приблизно вдвічі дешевше, ніж стандартна підписки Netflix.

Послуга Disney буде коштувати приблизно стільки ж, якщо врахувати обмінні курси. Наприклад, це буде коштувати 8,99 канадських доларів в Канаді, 6,99 євро на місяць в Нідерландах і 8,99 австралійських доларів в місяць в Австралії.

Дісней заявив, що додаток буде доступний на пристроях Apple (AAPL), Google (GOOG), Microsoft (MSFT), Sony (SNE) і Roku (ROKU). Амазон помітно відсутній в списку платформ. В Дісней відзначили, що в майбутньому очікується вихід на додаткові платформи.

Очікувана потоковая служба завантажується знайомим контентом в спробі взяти Netflix (NFLX). Це буде ексклюзивний будинок для контенту Marvel, «Зоряних війн», Disney Animation і Pixar. Він також виробляє оригінальні програми для цього, включаючи рімейк “Home Alone”.

Нещодавнє придбання Disney більшості активів Fox означає, що Disney + також буде функціонувати як ексклюзивний будинок програм, таких як «Сімпсони». Щоб залучити нових клієнтів, Disney пов’язує Hulu і ESPN + з Disney + за 12,99 $ в місяць. Ці прямі бізнеси були благом для Disney. Зростання в цьому секторі підняв загальний дохід Disney на 33% в порівнянні з попереднім роком, до 20,2 млрд доларів, йдеться в останньому звіті компанії.

Очікується, що до 2025 року Disney збере від 60 до 90 мільйонів абонентів по всьому світу.

Передача потоку і інтеграція програм і поширення трансформує медіа. Пропозиція Apple, Apple TV +, почнеться цієї осені. WarnerMedia, материнська компанія CNN, запускає HBO Max в найближчі місяці. А минулого тижня CBS і Viacom оголосили, що об’єднуються, щоб стати ViacomCBS. Ця угода об’єднує деякі найбільші бренди в сфері розваг, такі як Paramount, MTV і Showtime, під одним корпоративним банером.

Читайте також: Прибуток Walt Disney впав на 40%

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар