Новини

Didi Chuxing підкорює Мексику

Як стало відомо, керівники китайського сервісу таксі Didi Chuxing мають намір підкорити ринок Мексики і заявили про плани виходу послуги в 2018 році.

Інформація про вакансії компанії розміщена на ресурсах ділової мережі LinkedIn.

На даному етапі є потреба у восьми фахівцях. Одними з ключових вакансій – маркетолог, PR-менеджер і менеджер зі зв’язків з держорганами.

Для успішної реалізації планів виходу на мексиканський ринок, необхідно подолати головну перешкоду – отримати ліцензію на діяльність в Мексиці.

Цікаво знати, що даний мексиканський сегмент є одним з основних ринків сервісу Uber.

Цікаво знати, що представники компанії Uber неодноразово заявляли, що в період минулого року збільшили свою присутність в Латинській Америці в два рази і запевнили в успішній роботі сервісу в 43 містах Мексики.

Раніше ми повідомляли про те, що сервіс Didi Chuxing привернув інвестування в розмірі 4 мільярдів доларів, а також, що компанія залучила кошти від корпорації Apple в розмірі 1 мільярда доларів.

Читайте також: СБУ обшукала офіс Lucky Labs

  •  

Напишіть коментар