Новини

«Датагруп» впровадила масштабний проект щодо автоматизації бізнес-процесів на платформі bpm’online

Компанія «Датагруп», провідний оператор зв’язку українського ринку телекомунікацій, реалізувала проект щодо впровадження платформи bpm’online на базі продуктів Terrasoft. Завдяки цьому проекту вдалося автоматизувати всі етапи роботи з клієнтами і об’єднати в єдину IT-платформу: управління взаємодією з клієнтами (CRM), технічний супровід продажів (NTS) та обслуговування клієнтів (Service Desk). У результаті впровадження даного проекту компанія отримала рішення, аналогів якому немає на українському телеком-ринку.

У 2016 році «Датагруп» обрала нову стратегію розвитку. Одним з її основних напрямків є комплексна трансформація і цифровізація ключових процесів компанії з метою підвищення операційної ефективності бізнесу. Важливим елементом реалізації стратегії стало єдине рішення на платформі bpm’online, яке дозволило підрозділам працювати з клієнтами компанії в межах наскрізних бізнес-процесів: від отримання заявки, оцінки технічної можливості, супроводу і до надання послуги.

«Сьогодні вся інформація про клієнта – процеси, аналітика і все, що тільки може знадобитися на будь-якому рівні управління або взаємодії з клієнтом, – знаходиться на єдиній платформі bpm’online. Відтепер обслуговування всіх корпоративних клієнтів компанії здійснюється в єдиній системі, що дозволяє синхронізувати дії різних департаментів. Проектна команда автоматизувала процеси обслуговування абонентів у межах роботи колл-центрів, сервісного та технічного обслуговування. У результаті ми отримали істотне поліпшення клієнтського сервісу, і це вже відчули наші замовники. Ми плануємо надавати це рішення нашим клієнтам у майбутньому», – коментує Марія Алексєєнко, комерційний директор «Датагруп» і project manager цього глобального проекту.

За її словами, інтеграція платформи bpm’online і об’єднання розрізнених IT-систем компанії в єдину IT-платформу дозволили створити унікальний інструмент для гнучкого планування та управління продажами, контролю тарифних планів і оплат. У межах впровадження системи також був створений єдиний каталог послуг компанії, який конфігурується.
Наприклад, CRM-система bpm’online дозволяє прогнозувати й управляти зростаючими потребами замовників, а також ефективно взаємодіяти з клієнтами, зокрема миттєво реагувати на їхні запити, аналізувати всю історію взаємодії, відстежувати «пульс продажів», формувати індивідуальні пропозиції та завойовувати лояльність. Марія також підкреслила, що завдяки роботі на єдиній платформі вдалося автоматизувати продаж основних послуг – інтернету та каналів передачі даних, що значно знизило трудовитрати.

«Service Desk дає можливість якісно управляти рівнем обслуговування абонентів (SLA), інцидентами (trouble ticketing) і процесом їх вирішення. Технічна дирекція на етапі планування може більш точно оцінити строк надання послуги, збільшити швидкість вирішення аварійних звернень. Також автоматизовано процес відпрацювання клієнтських запитів на підключення або переходу на новий тарифний план», – коментує Марія Алексєєнко.

«Впровадження bpm’online допомогло нам не лише провести аудит і трансформацію внутрішніх бізнес-процесів, але й оптимізувати функціонал IT-систем компанії, об’єднавши їх в єдину інформаційну платформу. Ми адаптували програмне забезпечення під наші бізнес-завдання і в результаті отримали оптимальне рішення, яке спростило внутрішні й зовнішні процеси компанії. Управління взаємодією з клієнтами (CRM), технічний супровід продажів (NTS) та обслуговування клієнтів (Service Desk) відтепер на єдиній IT-платформі! Реалізовуючи цей проект, ми також структурували бази даних у всіх інформаційних системах і впровадили інтеграційну шину, яка дозволила об’єднати всі інформаційні системи між собою, що дозволяє нам бути більш гнучкими і впроваджувати інноваційні IT-продукти в найкоротші строки», – коментує директор департаменту інформаційних систем компанії «Датагруп» Володимир Дубей.

«У проекті з «Датагруп» ми побачили готовність компанії до трансформації й прагнення постійно покращувати рівень клієнтського обслуговування. Ми застосували гнучкий підхід до планування роботи та розробки платформи. Це дозволило оперативно реагувати на всі ті зміни, які відбувалися всередині компанії, і запустити функціонал bpm’online в стислі терміни. Ми пишаємося, що стали компанією-інтегратором, яку залучили для реалізації цього масштабного проекту», – зазначила Олена Мусіна, керуючий партнер групи компаній EdenLab.

«Цей проект є одним із завершальних етапів глобальної трансформації компанії та курсу на діджиталізацію бізнес-процесів. Ми зберігаємо фокус на інвестиції в нові технології і в поліпшення сервісу для наших клієнтів», – коментує Михайло Шелемба, СЕО «Датагруп».

 

  •  

Напишіть коментар