Новини

Coca-Cola винайшла нову газовану воду

Coca-Cola вперше за 13 років запустить нову марку газованих напоїв на ринку Північної Америки. Для нового бренду Aha компанія розробила серію несподіваних пар смаків.

Американський виробник газованої води Coca-Cola запустить нову лінію газованої води під назвою Aha. Це перша нова марка для північноамериканського ринку компанії більш ніж за десятиліття, повідомили в компанії.

Лінійка буде складатися з восьми напоїв, кожен з яких включає комбінації двох смаків. Серед них лимон, кавун, вишня, полуниця, огірок, чорниця, персик, гранат, імбир, кава і зелений чай. Дві версії напою будуть містити 30 мг кофеїну – «вишня і кава» і «цитрус і зелений чай». Aha буде продаватися виключно в банках.

Споживання звичайних газованих нопоїв в Америці знижується. Тому Coca-Cola і її основний конкурент PepsiCo більше витрачають на рекламу, шукають альтернативи, в тому числі продукти без солі, цукру і калорій.

Coca-Cola також повідомила, що в 2020 році представить нові версії негазованої води для своєї лінійки Smartwater. Продуктову лінійку виробник розширить напоями з поєднаннями огірок-лайм, полуниця-ожина, кавун-м’ята і ананас-ківі. Напої з новими смаками допоможуть компанії збільшити продажі. За останні два роки частка виручки, яку приносять виробнику нові або оновлені продукти, зросла з 15% до 25%.

Читайте також: Чистий прибуток Coca-Cola за 9 місяців зріс на 24%

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар