Новини

Чому український бізнес втрачає позиції на світовому ринку?

У контексті сучасних внутрішньополітичних подій прибутки українського бізнесу на міжнародному ринку значно впали. Аналізуючи основні тенденції розвитку економіки Східної та Центральної Європи, фахівці мультинаціональної мережі консалтингових компаній Delottie відзначили, що за останній рік перелік українських корпорацій, що потрапляють до «Топ-500» скоротився майже вдвічі. Отже: якщо в середині 2014 року в рейтингу можна було відшукати близько 52-х представників вітчизняного бізнесу, то зараз їх залишилося трохи більше тридцяти.

Серед 32-х українських компаній промисловий комплекс представлений корпорацією «Метінвест», прибутки якої за останній рік склали 7 млн. євро, що на 18% менше, ніж у 2015 році. Технології та медіа як окремий сегмент сучасного ринку в Україні очолили компанії «МТС» і «Київстар». Варто зазначити, що «Укртелеком» цього року не увійшов до «Топ-500»: корпорація не зумогла ефективно протистояти кризовими тенденціями на ринку і девальвації гривні, зокрема.

Як результат: за останні 10 місяців прибутки вітчизняного бізнесу впали в середньому на 25%, що, безумовно, є логічним наслідком нестабільності національної валюти, соціально-політичного клімату і спадом активності інвестиційної політики.

Читайте також: Головне за тиждень: в Україні «теплішає» інвестиційний клімат

  •  

Напишіть коментар