Новини

Бути успішним в бізнесі – значить мати високу «соціальну валюту»

Жерар Адамс, якого ще називають Ментором Мілленіалів – американський підприємець, експерт в галузі брендингу, філантроп. Сам прийшов до статусу мільйонера в свої 24 роки. Видання Entrepreneur опублікувало роздуми Жерара про те, що для нього є соціальна значимість і яку роль вона відіграє в побудові бізнесу.

Усвідомлювати свою цінність в світі, а потім збільшувати її – основа для процвітання в якості підприємця.

Багато підприємців, в тому числі і я, вважають, що люди, з якими ми проводимо більшу частину нашого часу будуть диктувати нам те, ким ми є. Це, можливо, найкраще описує підприємець Джим Рон, який заявив, що ми – це щось середнє з п’яти чоловік, з якими ми проводимо більшу частину часу.

Чим більш успішні люди нас оточують, тим більша ймовірність того, що ми хочемо бути успішними самі або є такими теж. Я маю на увазі, що виміряти цінність людини можна в межах її кола впливу на когось или щось, я називаю це «соціальною валютою». Соціальна валюта – ваша цінність, і це може означати для вас все, якщо ви прагнете бути підприємцем.

Соціальна валюта не ярлик, який говорить, що одна людина краща за іншу. Навпаки, він показує вашу цінність для світу. Розвиваючи свою соціальну валюту, ви можете наблизитися до успішного бізнес-стилю життя.

Розвиток себе як бренду

Підприємці розуміють важливість брендингу. Але ми можемо брендити набагато більше, ніж бізнес або ідею. Кожна людина вже сама по собі може бути брендом і намагатися «продати» себе іншим. Ми, як правило, притягуємося до певних типів людей виходячи з того, що ми собою представляємо, точно так само ми можемо впливати на нашу власну цінність для інших шляхом брендування своєї особистості.

Є багато способів, щоб розвивати свій бренд, але найпростіший – це змінити своє коло впливу.

Серед ще двох не менш важливих я б назвав наступні:

  1. Взаємодійте з іншими людьми. Оточивши себе людьми, які живуть підприємницьким способом життя, ви почнете отримувати зв’язки з певними людьми, проектами, ідеями і т.д. Якщо люди знають, що ви проводите час з успішними підприємцями, це буде позитивно впливати на вашу репутацію як бренду.
  2. Розвивайте підсвідомість. Чим більше часу ви будете проводити в колі успішних бізнесменів, тим більш імовірно, що ви звернете увагу на ті тонкощі, які роблять їх унікальними. Потім ви будете діяти подібним чином, і це допоможе живити свій дух підприємництва.

Ваше коло впливу

Ваш коло впливу буде кращим способом збільшити свою соціальну валюту. Чим краща якість вашого кола впливу, тим вище ваша соціальна валюта.

Я, між іншим, зауважив, що чим менше ви мислите якимись стандартами, тим ширше буде коло вашого впливу і тим більше людей захоче до вас приєднатися. Якщо ви хочете розширити своє коло, розширюйте себе. Не чекайте, що ваше успішне оточення буде вас «тягнути». Ви повинні починати з якоїсь точки, і діяти на власний розсуд.

Успішний підприємницький спосіб життя не вибудовується на рівному місці. Ви повинні наполегливо працювати, щоб отримати щось, навіть якщо ваше коло впливу пропонує вам певні зв’язки.

Позиціонуйте себе як особистість. Подумайте про те, що відрізняє вас від інших, і починайте розвивати це.

Важливим фактором, який визначає вашу соціальну валюту є також зміст того, що ви робите. Зміст може бути чого завгодно: від великого бізнесу закінчуючи тим, що ви створюєте на своєму блозі. Чим кращий зміст ви створюєте, тим більше людей збирається навколо цього. Це, на мій погляд, є реальним ключем до зростання вашої соціальної валюти.

Розроблення правильного «контенту» для зростання вашої соціальної валюти не є легким завданням. Так само, як на шляху до підприємництва потрібен важкий труд, час і відданість справі. Проте, той, хто здатний взяти на себе відповідальність, буде розширювати свою власну цінність, і, в підсумку, пожинатиме неймовірні плоди.

Читайте також: 7 засновників бізнесу розповіли про кращі уроки, які вони отримали від гірших вчителів в житті

  •  

Напишіть коментар