Новини

Бізнес провал: відчай чи урок?

Кожна компанія і людина особисто допускає, часом, провальні, здавалося б, помилки. Але чи дійсно це провал або хороший досвід для розвитку відмінно демонструє книга Лоренса Уайнзіммера і Джима Макконахі «Мудрість невдач».

5 невеликих історій з книги допоможуть вам зрозуміти, що бізнес помилки може робити кожен, головне, проаналізувати їх і зробити потрібні висновки

Не бійтеся визнати справу невдалою і піти з неї

News Corp. вклала $ 580 млн на придбання MySpace в 2006 р, і більш того інвестувала в соціальну мережу додаткові мільйони доларів. Facebook, все ж став більш успішним, і MySpace довелося продати все за $ 34 млн.

«Здорові» сигарети або всупереч традиціям

Компанія з виробництва тютюну R.J. Reynolds витратила $ 1 млрд на виробництво сигарет з меншим вмістом% нікотину Premier. Але, виявилося, що курці не переносять його запах. Абсурд? – Висновок!

Престижна продукція не терпить «легких» грошей

Президент компанії LA Gear за чотири роки підняв обсяг продажів спортивного взуття з $ 11млн до $ 820 млн, використовуючи різні маркетингові методи. У гонитві за прибутком взуття почали продавати за дисконтними цінами в кожному магазині, що знизило привабливість і престижність бренду.

Не дозволяйте конкурентам визначати стратегію вашої компанії

Coca-Cola відреагувала на провокацію Pepsi «Нове покоління обирає Pepsi» і у відповідь випустила вкрай невдалий напій New Coke, що стало величезним провалом в історії бізнесу бренду.

Тримайте увагу на основному продукті компанії, який приносить гарний прибуток і широко відомий серед споживачів

Компанія Netscape намагаючись розробити нову мову програмування, випустила з уваги свій перший і широко популярний браузер, проігнорувавши його удосконалення. Це стало помилкою на мільярд $.

Жоден бізнес не застрахований від помилок, але аналізуючи негативний досвід, можна вберегти свою компанію від подібних провалів.

Читайте також: «Бізнес-спільнота України має дві фундаментальні проблеми – ступінь довіри і короткий термін планування»

  •  
  •  

Напишіть коментар