Новини

Біржовий новачок Spotify досягає своїх цілей

Провідний світовий музичний стример Spotify додав у другому кварталі на 10% більше платних передплатників і сказав, що знаходиться на шляху до досягнення своїх цілей, поставлених рік тому, продовжуючи успішно конкурувати з Apple Music в США.

Незважаючи на деякі неоднозначні результати в своєму звіті і фінансових прогнозах, акції компанії досягли нових максимумів на початку четверга – близько 199 доларів – на 20% більше з першого дня торгів в квітні.

У другому фінансовому звіті шведської компанії з моменту її дебюту на Нью-Йоркській фондовій біржі Spotify повідомили, що щомісячні абонентські плати, які генерують основну частину доходів, зросли до 83 млн в кінці червня з 75 млн в березні.

Spotify, яка почала свою роботу десять років тому, в останні роки зазнала значного зростання своєї абонентської бази, оскільки раніше безперспективна сфера музичної індустрії звернула увагу на такий вид бізнесу як потокове мовлення як більш надійний спосіб повернення до прибутковості після спроби адаптуватися до нової епохи цифрових технологій.

Читайте також: Уряд Італії затримує реформу дрібних банків

  •  

Напишіть коментар