Новини

Apple і Google сьомий рік стали найдорожчими брендами в світі

Бренди Apple і Google залишаються найбільш дорогими в світі протягом семи років поспіль, свідчать дані щорічного дослідження Interbrand Corp за 2019 рік.

Вартість бренду Apple підвищилася за минулий рік на 9% і склала $234,241 млрд. Що знаходиться на другій сходинці Google подорожчав 8% – до $167,713 млрд.

На третьому рядку, як і роком раніше, був Amazon. Інтернет-рітейлер продемонстрував суттєві темпи підвищення вартості – на 24%, до $125,263 млрд.

Компанії на позиціях з четвертої по восьму також не змінилися: Coca-Cola (зниження на 4%, до $63,365 млрд), Samsung (зростання на 2%, до $61,098 млрд), Toyota (підвищення на 5%, до $56,246 млрд) і Mercedes-Benz (збільшення на 5%, до $50,832 млрд).

На дев’ятий рядок з десятого в минулому році піднявся McDonald’s (зростання на 4%, до $45,362 млрд), а Disney увійшов до лідируючої десятки з 14-го місця (збільшення на 11%, до $44,352 млрд).

У той же час на 14-у позицію з дев’ятої, яку він займав роком раніше, опустився Facebook (падіння на 12%, до $39,857 млрд).

Найбільш швидкі темпи зростання вартості бренду показала Mastercard – на 25%, до $9,43 млрд. Це дозволило платіжній системі піднятися до 62-ї позиції з 70-ї роком раніше.

Найвища вартість бренду серед представників фінансової галузі виявилася у J.P.Morgan ($19,044 млрд, зростання на 8%). У рейтинг увійшов тільки один представник нафтогазової галузі – Shell ($5,105 млрд, зниження на 3%).

У число нових учасників рейтингу увійшли Uber (87-е місце, $5,714 млрд) і LinkedIn (98-е місце, $4,836 млрд). Після шести років відсутності в список повернувся Dell (63-тя строчка, $9,086 млрд).

Читайте також: Apple Pay і Google Pay з’явились у нью-йоркському метро

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар