Новини

Американські виробники тютюну частково перемогли FDA

FDA_direktivaНайбільші американські виробники тютюну – Imperial Brends, Reynolds American Inc і Altria Group виграли суд по зміні дизайну сигаретної пачки. Йшлося про те, щоб виробники тютюнових виробів в США в обов’язковому порядку погоджували з американськими регуляторами будь-які зміни зовнішнього вигляду сигаретної пачки, логотипу або навіть кольору.

Як пише Reuters, предметом для судового спору стала директива, видана Управлінням з контролю за продуктами харчування і ліками США (FDA), яка грунтувалася на пунктах «Закону про боротьбу з тютюнопалінням», введених ще в 2009 році. Видана FDA директива передбачала, що компанії мають право змінювати зовнішній вигляд сигаретних пачок виключно після дозволу американського регулятора.

У результаті довгого судового розгляду американський суд залишив у силі вимогу FDA, що зобов’язує всіх виробників тютюну інформувати регулятора про зміни дизайну сигаретних пачок.

Нагадуємо, що подібна судова тяжба компаній-виробників тютюнових виробів не перша. Неодноразово табачники звертаються до суду через певних нормативних актів, які так чи інакше обмежують їх роботу. Наприклад, зовсім недавно вступив в силу британський закон, що забороняє пакувати сигарети в пачки з яскравими маркуванням або лого. Чотири британських компанії – British American Tobacco, Imperial Tobacco, Philip Morris International і Japan Tobacco International в суді оскаржили таку вимогу, заявляючи про те, що це знижує впізнаваність їх брендів. Вищий суд Лондона відхили їх вимогу.

До речі, аналогічна вимога міститься і у австралійському законодавстві.

Читайте також: Тютюнові компанії не змогли оскаржити правила ЄС про попередження на пачках сигарет

  •