Новини

Американські тарифи позначаться на ціні AppleWatch і FitBit

Останній раунд тарифів США по відношенню до китайських товарів на суму в $200 млрд може позначитися на AppleWatch та інших аксесуарах, зібраних в Китаї.

Деякі найменування, такі як годинник Apple Inc AppleWatch, кілька трекерів активності Fitbit Inc і гаджети від Sonos Inc, зіткнуться з деякими труднощами при введенні нових тарифів. У той час як найбільші продавці споживчих технологій, такі як мобільні телефони і ноутбуки, до сих пір стикалися з невеликою небезпекою ввізних мит, американські урядові документи показують, що виробники гаджетів навряд чи будуть повністю захищені і, можливо, їм доведеться розглядати варіант підвищення цін на продукти, які мільйони споживачів використовують кожен день.

Список тарифних товарів знаходиться в громадському доступі. Але якщо цей список вступить в силу цієї осені, продукти Apple, Fitbit і Sonos можуть зіткнутися з 10-процентним тарифом та істотним підвищенням їх ціни.

Всі три компанії відмовилися коментувати пропонований тарифний список. Але в своїй заяві на початку цього місяця Sonos заявили, що «введення тарифів та інших торгових бар’єрів, а також відповідні заходи Китаю можуть зажадати від нас підвищення цін на нашу продукцію і нанесення шкоди нашим продажу».

The New York Times повідомили, що Трамп сказав генеральному директору Apple Тіму Куку під час зустрічі в травні, що уряд США не буде вводити тарифи на iPhone, зібрані в Китаї.

«Те, як президент використовував свій торговий авторитет, підтверджує нашу інформацію про те, що він використовує свої повноваження для орієнтації на конкретні продукти і компанії», – сказав Сейдж Чендлер, віце-президент з міжнародної торгової політики в Асоціації споживчих технологій.

Читайте також: BlackRock планує найбільший в світі альтернативний інвестиційний фандрайзинг

  •  
  •  

Напишіть коментар