Новини

Amazon став найбільшим рекламодавцем на Землі

На частку гіганта електронної комерції доводиться майже 2% світових рекламних витрат, підрахували в GroupM. До цього найбільшим рекламодавцем вважався P&G.

В 2019 році рекламні витрати Amazon збільшилися на 34% – до $11 млрд в річному численні. Це робить гіганта електронної комерції «найбільшим рекламодавцем на Землі», адже на його частку припадає майже 2% світових рекламних витрат, вважає глава бізнес-аналітики GroupM Брайан Візер.

За останнє десятиліття Amazon збільшив рекламні витрати майже в 20 разів, пише Campaign. Так, в 2009 р витрати компанії на просування становили $593 млн, згідно з даними фінансових звітів. Причому загальні витрати на маркетинг, в які входять оплата праці та комісійні для користувачів веб-сервісів, в 2019 р склали $18,9 млрд.

Онлайн-ритейлер в останньому звіті назвав головними каналами пошукову рекламу, соціальне і цифрове просування, ТВ-ролики і деякі інші точки взаємодії зі споживачем.

Amazon також істотно наростив власну міць як паблішер, продаючи рекламний простір на своїх інтернет-ресурсах. Розміщення рекламодавців принесли компанії $14,1 млрд, хоча ця цифра і включає виручку від «інших послуг».

Читайте також: Amazon оцінили в рекордні $220 млрд

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар