Новини

Amazon оцінили в рекордні $220 млрд

Компанія Amazon третій рік поспіль займає перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу. Вартість її бренда на початок 2020 року зросла на 17,5% і склала $221 млрд. Про це сказано в щорічному звіті консалтингової компанії Brand Finance.

Технологічний гігант Google перемістився з третього на друге місце, його вартість зросла на 11,9%, до $159,72 мільярда. Трійку лідерів замикає Apple, вартість якої скоротилася на 8,5% і склала $140,52 мільярда.

На четвертому місці залишилася компанія Microsoft, хоча її вартість знизилася на 2,1% і склала $117,07 млрд. П’яте місце, як і в минулому році, займає південнокорейська Samsung (+ 3,5%, $94,49 млрд).

У топ-10 найбільш цінних брендів також потрапили ICBC Bank, Facebook, Walmart, Ping An і Huawei.

Технологічний сектор став лідером за сукупною оцінкою брендів компаній, на другому місці опинився банківський сектор, на третьому — ритейл.

Сукупна вартість брендів техно-компаній в топ-500 рейтингу досягла $986,5 млрд.

Читайте також: Число підписок на Amazon Music зросло на 50% досягнувши 55 млн по всьому світу

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар