Новини

Amazon обігнав Google і став найдорожчим брендом у світі

Компанія Amazon очолила сотню найдорожчих брендів у світі. За рік її вартість збільшилася більше, ніж наполовину.

Amazon, Apple і Google в трійці лідерів серед найдорожчих брендів у світі. Про це свідчить рейтинг BrandZ’s 2019 Top 100 Most Valuable Global Brands.

Вартість Amazon у 2019 році досягла 315,5 мільярдів доларів. Apple також піднялася в рейтингу, зайнявши другу сходинку з вартістю 309,5 мільярдів доларів. Після 12 років на чолі списку Google опустився на третю сходинку – компанія коштує 309 мільярдів доларів.

До переліку також увійшов Facebook – соціальна мережа зайняла шосту позицію і коштує 159 млрд доларів. Варто відзначити також Alibaba – прямого конкурента Amazon з Китаю, який з кожним роком піднімається все вище в рейтингу, хоча в нинішньому році зайняв сьому сходинку.

Найбільш швидкозростаючим брендом став Instagram: у 2019 році його вартість збільшилася на 95% і досягла $28,2 млрд.

Читайте також: Amazon буде здійснювати одноденну доставку мільйонів продуктів

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар