Новини

Alibaba створила копірайтера на базі штучного інтелекту

Інструмент успішно пройшов тест Тьюринга – тест для машинного інтелекту на здатність “говорити” людською мовою.

Китайська технологічна корпорація Alibaba створила ІІ-інструмент для генерування рекламних текстів, які використовують інтернет-магазини. Як пише Kfund Media, ІІ-копірайтер від ритейл-гіганта здатний генерувати до 20 тисяч рядків тексту.

Крім того, він успішно пройшов тест Тьюринга – тест для машинного інтелекту на здатність “говорити” людською мовою.

Штучний інтелект навчався рекламного копірайтингу, аналізуючи величезну кількість рекламних текстів на двох торгових майданчиках Alibaba: Tmall і Taobao.

При цьому ІІ-інструмент від Alibaba не замінить копірайтерів, а стане їхнім ідеальним помічником: рекламникам тепер досить налаштувати стиль викладу і вибрати один із запропонованих варіантів тексту, створених штучним інтелектом

Нещодавно стало відомо, що Alibaba купить 36% китайської групи Sun Art Retail, до якої входить 400 гіпермаркетів.

Читайте також: Україна збільшила імпорт вугілля

  •  

Напишіть коментар