Новини

Alibaba Group пропонує за покупку китайського Intime Retail $ 2,6 млрд

Міжнародне ділове видання The Financial Times оприлюднило новину про те, що публічна компанія Китаю Alibaba Group, досвідчений гігант е-комерції, планує стати власником інвестиційного холдингу Intime Retail, викупивши його контрольний пакет акцій за ціною понад два з половиною мільярди доларів.

Intime Retail володіє 29 магазинами та 17 торговими центрами в найбільших китайських містах. В даний час 27,8% акцій оператора Intime володіє компанія Alibaba Group, які вона викупила у березні 2014 року. Безпосередньо засновнику Intime Шень Гуо Цзюнь належать 9,2% акцій. Ціна, яку Alibaba готова запропонувати за акції Intime перевищує їх цінність на 42,3% на час завершення публічних торгів 28 грудня 2016 року. Уклавши договір, Alibaba буде мати у своєму розпорядженні приблизно 74% акцій компанії.

На думку експертів, Alibaba Group планує усунути всі перешкоди між торгівлею онлайн і магазинами офлайн завдяки застосуванню big data технології.

Читайте також: McDonald’s продасть майже весь свій бізнес в Китаї

  •  
  •  

Напишіть коментар