Новини

Акції Snap сильно впали на тлі квартального звіту

Доходи Snap за 4 святковий квартал виявилися далекі від очікувань Уолл-Стріт. Прогноз компанії на 1 квартал трохи нижче аналітичних оцінок.

У вівторок після закриття торгів компанія Snap повідомила про підсумки фінансового 2019 року.

Прибуток на акцію 4 кварталу зросла на 175% (в порівнянні з торішнім значенням) до $0,03, що на $0,02 краще, ніж аналітична оцінка в $0,01.

Квартальний прибуток зріс на 44% до $561 млн, але виявився значно нижче оцінки Уолл-Стріт в $563,03 млн.

Збитки за квартал досягли $240,7 млн, в порівнянні з $191,7 млн роком раніше.
Додаток для відправки фото-повідомлень Snapchat компанії працює в умовах жорсткої конкуренції за рекламодавців з Facebook і Google. Згідно зі звітом дослідника ринку eMarketer, на частку Snapchat припадає лише 0,5% світового доходу від цифрової реклами, в той час як частка Facebook становить 21,1%.

Snap також раніше попереджав, що в період пікового попиту на рекламу між Чорною п’ятницею і грудневими святами в цьому році було менше тижня.

Кількість щоденних активних користувачів (DAU) в Snapchat зросла на 4% до 218 мільйонів за квартал (у порівнянні з торішнім значенням), що вище середніх оцінок аналітиків в 215,04 млн.

Середній дохід на одного користувача підскочив на 23% до $2,58.

Snap зосереджується на збільшенні загального числа рекламодавців на Snapchat, а також на диверсифікації типів рекламодавців, з якими він працює, сказав Джеремі Горман, головний бізнес-директор Snap, коментуючи звіт.

Компанія очікує, що дохід в першому кварталі складе від $450 до $470 млн, тоді як аналітики в середньому очікували $461,6 млн.

Читайте також: Snapchat оновлює свої правила в сфері розміщення політичної реклами

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар