Новини

Акції Nintendo досягли 19-місячного максимуму на тлі запуску Switch в Китаї

Nintendo Switch може стати надзвичайно популярною серед китайських геймерів в найближчі кілька років, повідомили аналітики CNBC, але Nintendo зіткнеться з проблемами на ігровому ринку Піднебесної, де панує модель free-to-play, що дозволяє безкоштовно грати в мобільні ігри.

Флагманська консоль японської компанії офіційно надійшла в продаж в Китаї у вівторок. Nintendo співпрацювала з китайським ігровим гігантом Tencent, щоб вивести консоль на цей ринок.

У понеділок близько 105 тис. чоловік зробили попередні замовлення приставки на сайті електронної комерції JD.com. Втім, в результаті товару вистачило не всім. Представник іншого сайту електронної комерції – Fenqile – повідомив CNBC, що Switch “стала одним з найпопулярніших консольних продуктів … за останні роки”.

Акції Nintendo виросли більш ніж на 2,9% у вівторок, досягнувши самого високого внутрішньоденного рівня з 9 травня 2018 р.

Аналітики, які говорили з CNBC, сказали, що, як вони очікують, Nintendo продасть близько 100 тис. приставок в Китаї до кінця року. Nintendo вже продала 41,67 млн ​​Switch по всьому світу з моменту виходу приставки в березні 2017 р. За оцінками Wedbush Securities, Nintendo, швидше за все, продасть не більше 10 млн пристроїв в Китаї протягом терміну актуальності консолі, однак за прогнозами в перший рік продажу можуть скласти від 4 млн до 5 млн.

Читайте також: Торгова війна змусила компанії залишати КНР

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар