Новини

Акції Nike виросли на 4,5%

Найбільша світова фінансова компанія UBS підвищила свій рейтинг для акцій Nike з “нейтрального” до “покупки”, встановивши найвищу цільову ціну в $136 за акцію Nike на Уолл-Стріт.

Акції Nike закрилися в п’ятницю за ціною $100,49, а в понеділок виросли більш ніж на 4%. Крім того, в понеділок JP Morgan додав акції Nike в свій «фокус-лист аналітиків», вказуючи на те, що майже 8% -ве їх зниження за останні два тижні варто розглядати «як рідкісну можливість для вдалої покупки». Причиною зниження стали страхи інвесторів щодо потенційного впливу китайського коронавіруса на результати Nike в Азії.

JP Morgan має “перевершує” рейтинг по Nike (рейтинг гірше ніж “купувати”, але краще ніж “утримувати”) і цільову ціну в $111 за акцію.

На продажу в Великому Китаї припадає близько 16% доходів Nike, компанія також залежна від регіону, оскільки на нього припадає майже 30% поставок з фабрик. Крім того, загальне уповільнення зростання світової економіки також негативно відіб’ється на бізнесі найбільшого в світі рітейлера взуття.

Аналітики JP Morgan відзначили, що недавнє зниження ціни акції Nike призвело до того, що співвідношення ціни і прибутку на акцію, що зазвичай називають коефіцієнтом PEG, нижче середнього, що означає, що акції зараз недооцінені.

Варто відзначити також те, що компанія має сильні позиції в цифровому продажу. За останній звітний 2 квартал цифрові продажу Nike виросли на колосальні 38% завдяки зростанню на початку сезону святкових покупок.

Загальний обсяг квартальних продажів у Великому Китаї виріс на 23%, перевищивши аналітичні оцінки і підтвердивши заяви Nike про те, що регіон залишається однією з його найбільших можливостей для зростання.

Читайте також: Nike за два дні розпродав всю продукцію під брендом Кобі Брайанта

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар