Новини

Акції Facebook впали на повідомленні про зростання витрат

Facebook розчарував власників своїх цінних паперів: на постмаркеті котирування технологічного гіганта впали майже на 7% через уповільнення зростання виручки, а також непомірно роздутих витрат.

Витрати Facebook за весь 2019 р склали $46,71 млрд, що на 51% більше, ніж в 2018 р Це збігається з падінням операційної маржі компанії, яка знизилася з 45% в 2018 р до 34% в 2019 р.

Facebook повідомив про зростання виручки майже на 24,7% в порівнянні з попереднім роком. Таким чином, вже четвертий квартал поспіль компанія демонструє зростання менше 30%. Головний операційний директор Facebook Шеріл Сендберг оголосила, що в даний час із підприємством працює понад 8 млн рекламодавців в порівнянні з 7 млн ​​в жовтні 2019 р.

Прибуток Facebook склав $2,56 на акцію проти $2,53, за прогнозом Refinitiv. Виручка склала $21,08 млрд євро проти $20,89 млрд згідно з прогнозом Refinitiv. Число щоденних активних користувачів в соцмережі склало 1,66 млрд осіб, а не 1,65 млрд, як очікувала FactSet.

Скромні фінансові показники компанії Марка Цукерберга експерти пов’язують з нескінченними нападками регуляторів по всьому світу а також природним скороченням кормової бази для подальшої експансії.

Читайте також: Facebook змінює свої плани по монетизації WhatsApp

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар