AirAdvisor доб’ється компенсації за порушення прав пасажирів

Представники юридичної компанії запустили в роботу онлайн-сервіс AirAdvisor, що допомагає в отриманні матеріальної компенсації пасажирам, які постраждали від несумлінності авіаперевізників (затримка,/відміна рейсу і т.д.).

Тепер у громадян України та європейських країн з’явилася можливість, заповнивши електронну форму, передати в роботу професійних юристів проведення судових розглядів.

Даний сервіс працює без передоплати, а юристи компанії отримують винагороду в розмірі 25% від результату, тобто від суми отриманої компенсації. Якщо так склалося, що не вдалося добитися матеріальних виплат, то клієнт сервісу нічого не платить за послуги.

На першому етапі сервіс AirAdvisor запрацював в Польщі через можливості роботи з європейськими авіакомпаніями і продемонстрував позитивний результат – стягнення компенсацій з авіакомпаній Lufthansa, Air France, LOT Polish Airlines, Ellinair, Ryanair, Air India і Windrose.

Тепер даним сервісом можна скористатися і в Україні, а крім цього, і українські авіаперевізники будуть прагнути не порушувати права пасажирів. Статистичні дані підтверджують, що в період другого кварталу 2017 року Україна затримали близько 1 тисячі 500 рейсів.

Автоматизована система досить проста і зручна для клієнта – ввести пункти вильоту/прильоту, назву авіакомпанії, номер і дату рейсу. Після перевірки інформації, відразу ж повідомляється про можливий розмір компенсаційної суми.

Всі етапи процесу проходять без участі клієнта. При отриманні виплат сума автоматично зараховується на банківську карту постраждалого пасажира.

Крім цього, претензії клієнти можуть подавати за останні три роки.

Читайте також: Міжнародний аеропорт побудують в Білій Церкві

  •  

Напишіть коментар