Новини

Adobe заявив про впровадження платформи штучного інтелекту в банківський сегмент

У зв’язку зі здійсненням маркетингової аналітики та автоматичної персоналізації клієнтів, представники компанії Adobe заявили про впровадження в платформу штучного інтелекту.

Представлена ​​платформа Adobe Sensei націлена на підвищення здатності банків для адаптації ряду функцій і продуктів для клієнтів.

Нагадаємо, що роком раніше компанія Adobe вперше заявила про розробку штучного інтелекту, а вже сьогодні дана платформа буде використана в усіх програмних продуктах компанії.

Як заявляють розробники, банківські установи при використанні даного ПЗ зможуть ранжувати тенденції в базах даних, а також провести адаптацію деяких банківських продуктів для клієнтів.

Як розповів Крістофер Янг, директор стратегії Adobe, що штучний інтелект легко визначить «аномалії» продуктивності банку, а така робота дуже складна для людей.

Платформа навчиться розпізнавати переваги клієнтів, зможе при персоналізації відразу ж підбирати за бажанням, інтересами клієнта показ послуг і товарів банку.

Нагадаємо, що американські гіганти Citi U.S. Bank, європейські HSBC, BNP Paribas, Barclays, Royal Bank of Scotland і UBS зацікавлені в використанні такої платформи.

Раніше ми повідомляли, що представники китайського рітейлера Alibaba оголосили про інвестування нової програми «Академія».

Читайте також: Український стартап Go To-U увійшов в ТОП-10 конкурсу ClimateLaunchpad

  •  

Напишіть коментар