Новини

AB InBev домовилася про продаж своєї австралійської “дочки” за $11,3 млрд

Найбільша в світі пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev SA (AB InBev) домовилася про продаж свого австралійського дочірнього підрозділу Carlton & United Breweries (CUB) японської компанії Asahi Group Holdings.

В рамках цієї угоди AB InBev надасть Asahi Group права на комерціалізацію портфеля міжнародних брендів AB InBev в Австралії. В їх число входять, в тому числі, такі відомі по всьому світу марки як Corona, Bud, Stella Artois.

На операцію поширюються звичайні умови закриття, включаючи отримання дозволу від регуляторів Австралії. Очікується, що операція буде завершена до першого кварталу 2020 року.

AB InBev додає, що після угоди зможе розширити експансію на інші швидкорослі ринки в регіоні АТР і по всьому світу. Практично вся виручка від продажу австралійського підрозділу буде використана компанією для погашення заборгованості. При цьому зобов’язання AB InBev щодо зниження чистого боргу нижче 4-х EBITDA до кінця 2020 роки не залежить від завершення даної угоди, наголошується в релізі.

Читайте також: AB InBev проведе стартове розміщення акцій бізнесу в Азії

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар