Новини

4 причини піти на Лабораторію Онлайн Бізнесу 2018

Головна бізнес-подія року стартує вже 18 травня. У КиївЕкспоПлазі збереться майже 4 000 підприємців і керівників крупних компаній. Лабораторія Онлайн Бізнесу – наймасштабніший саміт з інтернет-маркетингу у Східній Європі. Люди, які відвідали торічні саміти, стверджують, що цей захід потрібен кожному підприємцю.

Найчастіше виділяють такі причини:

1. Лише практика

На відміну від більшості бізнес-подій, на Лабораторії Онлайн Бізнесу теорії приділяється мінімальний час. Основна частина – це практичні поради, які учасники відразу можуть впровадити до свого бізнесу. Організатори стверджують, що лити воду на подібних заходах можна порівняти із злочином. Бізнесмени приходять, щоб підвищити свої навички і поліпшити результати у проектах. Тому кожен спікер уважно ставиться до тем виступів і готує конкретні рекомендації.

2. Контент, про який конкуренти дізнаються лише через 1-2 роки

Переважна більшість компаній на пострадянському просторі дуже поступається західному та європейському ринках у розвитку. Значна частина контенту #ЛОБ18 – трендові інструменти, які тільки що з’явилися в США. Для вітчизняних бізнесменів це можливість першими впровадити актуальні способи просування та бути попереду конкурентів ще як мінімум рік.

3. Навчання та робота серед сильних однодумців

Якісний нетворкінг – невід’ємна частина гарної бізнес-події. За три роки Лабораторію Онлайн Бізнесу відвідало понад 6 000 осіб. 87% з них – власники успішних компаній, 7% – топ-менеджери та керівники різних відділів. У такому оточенні нова інформація сприймається набагато краще. Учасники спілкуються між собою, обмінюються цінним досвідом. Для багатьох з них цей івент – можливість знайти нових клієнтів або навіть партнерів для бізнесу.

4. Атмосфера, що змушує розвиватися й покращувати результати

Перед слухачами буквально відкриваються нові горизонти. Спікери показують свої результати і в подробицях розповідають, що вони зробили задля їх досягнення. Наприклад, Георгій Соловйов, засновник найбільшої в СНД онлайн-школи англійської мови Skyeng.ru поділиться секретами побудови компанії вартістю 80 000 000 $.

Атмосфера – одна з найсильніших сторін заходів від GeniusMarketing, про що говорять й самі учасники:

У 2018-му у підприємців є два шляхи:

  1. Досягти певних результатів, зупинитися в розвитку та спостерігати, як бізнес потрохи йде на дно.
  2. Робити усе можливе, щоб потрапити до верхніх рядків у списку компаній своєї ніші, рости над собою та дивуватися власному успіху.

Вибір за вами.

Замовляйте квитки на офіційному сайті #ЛОБ18 – gmsummit.me.

  •  

Напишіть коментар